reklama

Láskou zmenený život

Pred dvoma rokmi sa mi úplne zmenil život. Zmenila mi ho láska, no netuišl som, že tento krásny ľudský cit dokáže zmeniť život človeku tak ako mne, zmeniť život v tom negatívnom zmysle slova.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Ale poďme pekne od začiatku. Keď som spoznal moju vyvolenú, bolo všetko krásne, v mojich očiach bola, a stále je, dokonalým, milým stvorením, dalo by sa jej dať veľa prívlastkov. Môj obdiv a láska k nej postupne rástla, až to vyvrcholilo pred Vianocami. Nemohol som spávať, po rozume mi nebehalo nič iné, iba ONA. Celé vianočné prázdniny som rozmýšlal, ako jej to povedať. Po prázdninách som sa odvážil jej to povedať, a od tohto momentu sa môj život obrátil naruby. Ked som na začiatku spomínal , že láska zmenila môj život v tom negatívnom zmysle slova, asi si vie každý domyslieť, ako znela odpoveď na moje vyznanie lásky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hoci už sú to 2 roky, ten moment mám stále pred očami. Hoci odvtedy uplynul už pomerne dlhý čas, ja som sa s tým stále nevyrovnal a stále sa trápim. Táto udalosť zmenila aj moju povahu, čo si všimlo aj moje okolie. Ale čo je najhoršie, uvedomujem si to aj ja, ale nemôžem s tým nič robiť. Vlastne môžem, ale nedokážem...

Moje myšlienky vedú k nej každý deň, lenže, bohužiaľ, môžem s ňou byť iba prostredníctvom myšlienok, inak to nejde. Mnohí povedia, že to prebolí, lenže v mojom prípade to trvá už nejako dlho.

Už sa nedokážem pozrieť na iné dievča tak ako na ňu, nedokážem k inému dievčaťu cítiť to čo k nej. Neviem, či sa to niekedy zmení. Mojím prianím je, aby sa celý môj život zmenil k lepšiemu, pretože už nechcem viac zažívať tie pocity smútku a bezmocnosti, to striedanie radosti, že môžem s ňou ísť na kávu a len tak sa porozprávať a trápenia, že nemôžem byť s ňou a milovať ju tak, ako by som chcel. Chcel by som, aby bolo všetko inak. A dúfam, že moje prianie neostane navždy iba prianím...

Tomáš Hrušovský

Tomáš Hrušovský

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent Cestnej dopravy na Fakulte prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu