reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Hrušovský

Tomáš Hrušovský

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent Cestnej dopravy na Fakulte prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Wiener Eistraum - skutočný zážitok

Tomáš Hrušovský

Wiener Eistraum - skutočný zážitok

Skúškové sa pre mňa konečne skončilo. Po hodinách a dňoch strávených za skriptami a poznámkami z prednášok som si povedal, že treba aj niečo pre svoje zdravie a, aj pre svoj výzor, niečo urobiť.

  • 30. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 617x
  • 0
Láskou zmenený život

Tomáš Hrušovský

Láskou zmenený život

Pred dvoma rokmi sa mi úplne zmenil život. Zmenila mi ho láska, no netuišl som, že tento krásny ľudský cit dokáže zmeniť život človeku tak ako mne, zmeniť život v tom negatívnom zmysle slova.

  • 26. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 210x
  • 4
Život je pes

Tomáš Hrušovský

Život je pes

Určite to každý poznáte - vstúpite do študentského alebo pracovného života, a niekomu sa tento vstup vydarí, ale niekomu nie. ten, komu sa to vydarí, je na tom dobre. Má super kolegov, spolužiakov, profesorov. Lenže iným zasa sa môžu do cesty stavať rôzne prekážky, alebo ľudia-svine, ktorí sa za každú cenu snažia zničiť a strpčiť život iným.

  • 26. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 150x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu